Microsoft 365
Voor Micrisift 365 herstel assistent klik open https://aka.ms/SaRA-FirstScreen via uw webbrowser. Download, installeer en open de SaRa tool van Microsoft om veelvoorkomende problemen op te lossen.
Microsoft 365 gaat met je mee, waar je ook heen gaat, op al je apparatuur.
Voorbeeld “Microsoft 365 Business Standaard” omvat onder andere het volgende:
Vertrouwde Office-programma’s
Office-suite
Nu inclusief de nieuwste Office apps voor jouw pc en Mac.
Altijd de nieuwste versies van:
- Leg je ideeën vast op de manier die jij het prettigst vindt: met een toetsenbord, pen of touchscreen.
- Maak eenvoudig gegevens op in Excel met functies die jouw werkwijze herkennen en gegevens automatisch aanvullen.
- Gebruik de inhoud van PDF-bestanden om moeiteloos mooi verzorgde Word-documenten te maken.
- Ontwerp je eigen marketingmateriaal dat aansluit bij je huisstijl en klanten.
Office op pc’s, tablets en telefoons
De volledige Office-toepassingen nu op je pc’s, Macs, Windows-tablets, iPad®- en Android™-tablets en de meeste mobiele apparaten. Elke gebruiker kan Office op zijn pc of Mac, Windows, iPad en Android telefoons installeren.
E-mail en agenda’s
Voor abonnementen die geen volledige geïnstalleerde Office-programma’s omvatten: gebruikers kunnen de volgende versies van Outlook verbinden met hun zakelijke e-mail, zodat ze kunnen werken met de uitgebreide clienttoepassing die ze al kennen: de nieuwste versie van Outlook, Outlook 2013 en Outlook 2011 voor Mac. Eerdere versies van Outlook, zoals Outlook 2010 en Outlook 2007, werken mogelijk wel met Office 365, maar met beperkte functionaliteit. Deze compatibiliteit met Outlook omvat geen abonnementen voor Exchange Online Kiosk of Office 365 Enterprise K1.
Gebruik zakelijke e-mail via een uitgebreide en vertrouwde Outlook-ervaring die toegankelijk is via het bureaublad of een webbrowser. Je krijgt een postvak van 50 GB per gebruiker en kunt bijlagen tot 150 MB verzenden.
Bestanden opslaan en delen
Met OneDrive voor Bedrijven krijgt elke gebruiker 1 TB aan opslagcapaciteit in OneDrive. De gegevens zijn vanaf elke locatie toegankelijk en worden met de pc of Mac van de gebruiker gesynchroniseerd, zodat ze ook offline beschikbaar zijn. Deel eenvoudig documenten met personen binnen en buiten je organisatie en bepaal wie welk bestand kan bekijken en bewerken.
Online vergaderen
Host onlinevergaderingen met audio en video waarbij je met één muisklik je scherm kunt delen en een videovergadering in HD kunt starten.
Chat- en Skype-connectiviteit
Skype voor Bedrijven voor Mac is compatibel met Office 365, Skype voor Bedrijven Server 2015 en Lync Server 2013. Klanten die Lync Server 2010 hebben, moeten Lync voor Mac 2011 blijven gebruiken als hun Mac-client.
Communiceer met andere gebruikers van Skype voor Bedrijven via chatberichten en telefoon- of videogesprekken, en laat via je onlinestatus weten of je beschikbaar bent. Deel je onlinestatus, verstuur chatberichten en telefoneer met Skype-gebruikers.
Werkomgeving met geïntegreerde chatfunctie
Verbind je team met Microsoft Teams in Office 365, waar je teamleden direct toegang hebben tot chats, inhoud, mensen en hulpmiddelen, kortom alles wat ze nodig hebben.
Sociaal bedrijfsnetwerk
Met de samenwerkingssoftware en zakelijke toepassingen van Yammer kunnen je medewerkers contact leggen met de juiste personen, onderling informatie uitwisselen en zorgen voor een goede projectcoördinatie. Zo kunnen ze meer doen in minder tijd.
Intranet en teamsites
Informeer je organisatie en betrek iedereen erbij met een intranet voor het hele bedrijf. Gebruik teamsites om mensen te verbinden met de inhoud, expertise en processen waardoor teamwork mogelijk wordt.
Office Online
Maak en bewerk Word-, OneNote-, PowerPoint- en Excel-documenten vanuit een browser.
Werkbeheer
Met Planner kan je team eenvoudig nieuwe plannen maken, taken organiseren en toewijzen, bestanden delen, chatten over werk en updates over de voortgang ontvangen.
Onlineplanning
Microsoft Bookings biedt handige en flexibele onlineopties waarmee je klanten gemakkelijker afspraken met je bedrijf kunnen plannen.
Professionele digitale storytelling
Met Sway, een nieuwe Office 365-app, kun je via je telefoon, tablet of browser moeiteloos aantrekkelijke, interactieve rapporten, presentaties, nieuwsbrieven, trainingen en meer op het web maken. Sways zijn eenvoudig te delen en zien er mooi uit op elk scherm.
Zoeken en ontdekken
Blijf op de hoogte. Zoek en vind inhoud in Office 365 op basis van persoonlijke inzichten. Office Delve is het eerste hulpprogramma dat wordt aangestuurd door Office Graph: een verzameling geanalyseerde signalen en inzichten verkregen uit het gedrag van gebruikers en hun relatie tot inhoud, onderwerpen en contactpersonen.
Alle Office 365 Business-abonnementen bieden:
Betrouwbaarheid
Je hoeft je geen zorgen meer te maken in de wetenschap dat je services gegarandeerd 99,9% beschikbaar zijn met een SLA met financiële garantie.
Beveiliging
Klantgegevens zijn veilig dankzij innovatieve beveiligingsprocedures met vijf beveiligingslagen en proactieve controle.
Privacy
Je gegevens zijn van jou. We beveiligen ze en beschermen je privacy.
Beheer
Implementeer en beheer Office 365 in je hele bedrijf. IT-expertise is niet nodig. Je kunt in enkele minuten gebruikers toevoegen en verwijderen.
Up-to-date
Je hoeft niet te betalen voor versie-upgrades. Deze zijn bij het abonnement inbegrepen. Er worden regelmatig nieuwe functies beschikbaar gemaakt voor klanten van Office 365.
Active Directory-integratie
Beheer gebruikersgegevens en toestemmingen. Eenmalige aanmelding en synchronisatie met Active Directory.
Ondersteuning
Microsoft Ondersteuning biedt telefonisch en online antwoorden, instructiemateriaal en mogelijkheden voor contact met andere Office 365-klanten voor hulp bij instellingen en snelle oplossingen.
Service voor klantsucces voor Office 365
Microsoft FastTrack voor Office 365
Microsoft FastTrack voor Office 365 is onze service voor klantsucces waarmee bedrijven soepel en vol vertrouwen kunnen overstappen naar Office 365 en sneller bedrijfsresultaten kunnen boeken.
Ontdek de mogelijkheden, bereid succesvolle implementaties voor en introduceer in je eigen tempo nieuwe gebruikers en functies. Krijg toegang tot aanbevolen procedures, hulpprogramma’s, informatiebronnen en experts die van jouw ervaring met Office 365 een succes willen maken.
FastTrack-informatiebronnen en -services zijn in Office 365 Business Premium inbegrepen voor klanten met minstens 50 seats.